Hood: Outlaws & Legends - Apskats

hoods.jpg

Jāatzīst, ka “next gen” launch mūs nav lutinājis ar ļoti plašu klāstu jaunu relīžu co-op vai competitive gaming žanrā. Ņemot vērā, ka tas nemainīsies līdz rudenim, ar lielām cerībām gaidīju “Hood: Outlaws & Legends” (un arī sagaidīju), tāpēc paskatīsimies, kas tur ir sanācis.  Spēlē esmu pavadījis 30 stundas, tāpēc, manuprāt, varu spriest +- objektīvi.

Izdevējs (Focus Home Interactive)

Spēli izdod mūsu franču draugi “Focus Home Interactive”, kuru track record ir diezgan plašs, bet neteiktu, ka pārāk iespaidīgs un spēles būtu bijušas super grāvēji. Kā piemēram,  “A Plague Tale: Innocence”, “Vampyr”, “Farming Simulator”, “Call of Cthulhu”, “Insurgency: Sandstorm”, “MudRunner”, “GreedFall”, “The Surge 2”, izņemot, protams, “Snowrunner”.

Un tagad arī “Hood: Outlaws & Legends” - spēle ir tīrs PvPvE (sitam sejas citiem spēlētājiem un arī AI vadītajiem NPC), kurā divas pretinieku komandas sacenšas savā starpā un mēģina īstenot heistu, un tikt pie dārgumiem, kamēr pretinieku komanda cenšas izdarīt to pašu.

Stāsts

Screenshot_1.png

Šeit tāda nav!
Nav stāsta, Karl!

Ir ļoti jūtams, ka spēles izstrādātāji nav ļoti (lasīt: nav vispār) iespringuši par šo niansi. Visi notikumi risinās Robina Huda motīvā un tas arī viss. Nekā vairāk, nekādu attiecību starp tēliem vai kā tamlīdzīga. Protams, šī nav single player spēle, bet uzskatu, ka izstrādātāji varēja pamācīties no “Overwatch” vai “R6: Siege”, kurām ir ļoti bagātīgi izveidota spēles pasaules vēsture, tēli utt. Respektīvi, var saprast kas un kāpēc tur notiek. Īsumā - šeit stāsta neesamība sabojā spēles garšu.

Spēles mehānika

Spēles mačs sastāv no divām komandām; katrā komandā ir 4 spēlētāji. Komandas mērķis ir iefiltrēties cietoksnī, kurš ir apsēsts ar NPC bruņiniekiem un vienu šerifu, kuru nav iespējams nogalināt, bet tikai apdullināt. Jāpiebilst arī tas, ka ja viņš stājas pretī spēlētājam, tas nozīmē 100% nāvi. Pie šerifa atrodas atslēga, ar kuru ir iespējams atslēgt dārgumu kambari, kurā slēpjas naudas lāde. Pēc atslēgšanas naudas lāde ir jāaiznes uz vienu no vairākiem izejas punktiem, kur šī naudas lāde ir jādabuj ārā no cietokšņa teritorijas , griežot vinču noteiktu laiku. Komanda, kura šo uzdevumu paveic, iegūst mūžīgu slavu un bagātības. Paralēli pretnieki mēģina izdarīt to pašu, bet atslēga ir tikai viena, un lāde tāpat. Šerifs un dārgumu kambaris katru reizi parādās citā vietā, un ja komanda ir ļoti uzmanīga, tad pretinieku komanda nezina, kur atrodas otri dalībnieki. Pēc mača ir jāizlemj, kā sadalīt naudu - vai nu paturēt to sev un nopirkt bruņas un ieročus, vai atdot tautai, no kā ceļas nometnes līmenis un atveras jauni perki spēles tēliem. Šādi viss izskatās “uz papīra”...

hood-outlaws-legends-le-jeu-de-cambriolage-medieval-presente-le-ranger-1327511-1614598603-high.jpg

Pieejamie tēli

Spēlē ir pieejami 4 dažādi tēli; katrs no tiem ir ar citām spējām un spēlēšanas stilu:

The Ranger

zināms arī kā Robins Huds. Apbruņots ar loku, Reindžers ir paredzēts vidējas un tālas distances cīņām. Ja izdodas trāpīt galvā, tad jebkurš mēŗķis ir miris no vienas bultas, ieskaitot pretinieku komandas dalībniekus. Tuvcīņā Robins ir, maigi sakot, nederīgs. Protams var mēģināt sist kādam ar savu lazdas loku, bet tas ir diezgan bezjēdzīgi un parasti beidzas ar nāvi. Robins arī var izvairīties no pretinieku sitieniem, bet tas apēd staminu. Katram no tēliem ir arī superspēja. Robina gadījumā tā ir bulta, kura pie sadursmes uzsprāgst un paņem uz aizsauli visus, kas ir rādiusā. Mīnuss gan ir, ka sprādzienam ir aizkave un parasti pretinieki vienkārši paiet malā. Jāpiebilst, ka Robinam līdzi ir tikai 7 bultas, kas ir superkaitinoši.

The Hunter

Lai gan visi no tēliem var uztaisīt stealth kills, pieejot no aizmugures pretiniekam un uzpiežot kvadrātu, šī dāma to var izdarīt arī no sāniem. Neieslīgstot detaļās, tas ir klišejiskākais assassin tēls, kādu var iedomāties. Kā superspēja šai dāmai ir iespēja palikt neredzamai un nogalināt principā jebkuru, vienkārši pieejot klāt. Tuvcīņas ir jau krietni patīkamākas, bet viens nepareizs dodge un nāve ir garantēta.

The Brawler

Džeks ar lielu āvu, kurš paredzēts tuvcīņai. Pateicoties savai muskuļu masai, spēj pacelt nolaistus metāla vārtus un izlaist cauri komandas biedrus. Ar superspēju spēj ieiet rage mode, kurā var vicināt āvu, cik gribas, netērējot staminu.

The Mystic

Arī tuvcīņas eksperts. Bruņots ar morning star, kas iekārts ķēdē līdz ar to viņa ieroču “reach” ir mazlietl ielāks nekā citiem “tuvcīņas” tēliem . Superspēja- dziedināt komandas biedrus un izskatīties pēc tēvoča Festera :)


Līdz šim izklausās puslīdz labi, vai ne? Apbēdināšu, jo diemžēl tā nav. Pat nezinu, ar ko lai sāk...

Spēles problēmas

cover2.jpg

Spēles tēli ir vienkārši drausmīgi. Katram no tiem ir 2 -3 animācijas, kuras tiek visu laiku izmantotas un, maigi sakot, izskatās stulbi. Nemaz nerunāšu par ierunātajām rindiņām... Spēles laikā tavs tēls nosauks visu ko redzēs, kas ļoti krīt uz nerviem (“Skat, redz kur durvis!,  Skat, redz kur trepes! Skat, redz kur pretinieks! Skat, redz kur spainis!”).

Salauztās mehānikas

Tas, protams, būtu sīkums un būtu paciešami, bet pati spēle nefunkcionē. Tu vari mēģināt darboties stealth cik vien vēlies, bet tāpat tas beigsies ar cīņu pie lādes ar pretinieku komandu. Līdz ar to stealth vienkārši nestrādā. Tā pati problēma ir ar cīņām, kad liekas, ka rokās būtu nevis ierocis, bet koka bluķis. Robina Huda loka tēmeklis peld kā Tallinks uz Stokholmu, respektīvi tas vienkārši ir nebaudāmi. Nemaz nerunājot par to, ka jebkurā brīdī tev var pienākt klāt Hunters un ar vienu pogu tevi nogalināt pat tad, ja cīnies ar kādu citu, jo viņš taču pienāk no sāna. Līdz ar to katra cīņa ir vienkārši nesaprotama - tu nomirsti 60x un skrien atpakaļ, tad nomirst pretinieku komanda un atkal jāskrien atpakaļ, un tā 20 min. Šeit nekādai stratēģijai nav vietas, jo uzvaru noteiks tīra veiksme. Arī Šerifs, kuram būtu jāmaina spēles gaita, ir tik lēns, ka visu spēli ir iespējams bēgt no viņa, un viņš nekad tevi nepanāks.

Nomācošā vienveidība

Lai gan spēle sola to, ka Šerifs ar atslēgu un lāde ģenerēsies pēc random principa, realitātē katrā no 6 kartēm ir 2-3 lokācijas - līdz ar to jau 5. spēles minūtē satiksies ar pretinieku komandu, kuri jozīs uz tām pašām lokācijām. Rezultātā tas nav tas, ko izstrādātāji solīja un visi mači ir būs vienveidīgi.

Tēlu kustomizācija

Bet vismaz tēlu kustomizācija ir uztaisīta dziļi un ar jēgu! Ieroči ir dažādi un tiešām var just, kā paliec stiprāks ar katru līmeni.  LOL, NĒ!! Šī ir viena no sliktākajām kustomizācijām, kādu esmu redzējis.  Visi tērpi/bruņas izskatās ļooooti slikti un ir tikai kosmētiski. Tas pats ar ieročiem - ieguvi jaunu loku Robinam, bet jēgas nekāda. Katram tēlam ir 12 perki, no kuriem ir jāizvēlas 3. Godīgi sakot, perki nemaina gandrīz neko. Man pat nav ko par tiem pateikt.

Bagu paradīze

Protams, spēli pavada arī glitchi, kur šad tad var iesprūst kartē vai izkrist caur to. Hit boxi pretiniekam nereģistrējas, ir tekstūru gļuki utt.

Trofejas

Spēlē kopumā ir jāsavāc 51 trofeja. 38 no tām ir bronzas, 10 ir sudraba, bet tikai divas ir zelta. Ja nopelnīsi visas šīs trofejas, iegūsi piekļuvi spēles platīna trofejai. Trofeju saraksts patiesībā ir diezgan vienkāršs. Visgrūtākā / trofeja ir 35 uzvaras ar katru no spēles tēliem. Var gadīties, ka ir jāizspēlē pat 500 mači, lai iegūtu šo trofeju.

6/10

Platīna
grūtības pakāpe

N/A

Vajadzīgais
izspēlēšanas reižu skaits

+-100

Aptuvenais stundu skaits līdz platīnam

 

Kopsavilkums

Runājot klasiķa vārdiem: ”Draugi, nav labi!”. Par laimi spēle maksāja 29 eiro nevis 59 eiro, bet tas tāpat neattaisno bardaku un zemo kvalitāti, kas notiek viscaur spēlei. Pati ideja ir laba, pat ļoti laba, bet izpildījums ir zem katras kritikas. Iespējams, ar laiku izstrādātāji spēli salabos, izpačos, bet šobrīd šī spēle nav neviena eiro vērta.

Gala vērtējums

“Hood: Outlaws & Legends” – viens liels zemas kvalitātes bardaks ar labu ideju, bet sūdīgu izpildījumu, tāpēc vērtējums ir 👍 Bronza!

👍 Bronza

Čābīgi! 101% ir kas labāks, kur ieguldīt savu laiku.

⁉️ Raksta jautājums

Kā jums liekas, vai franču draugi spēli ar laiku salabos, vai tomēr šis bija cash grab un uz redzēšanos?


Aicinu Tevi zemāk, komentāru sadaļā atbildēt uz raksta jautājumu vai padalīties ar savām pārdomām par lasīto!

Kā arī pievienojies mūsu draudzīgajā forumā, kur apspriežam visu saistītu ar videospēlēm un ne tikai! Atvērt GMR.lv geimeru forumu!

Patika? Sniedz papildus motivācijas devu un palīdzi uzturēt forumu! 🤜🤛

Atbalstīt
Previous
Previous

F1 2020 Turnīrs 🏎

Next
Next

NieR Replicant - Apskats